lördag 3 mars 2012

Pimpeldag i Lilldigerlemmen

En strålande dag på pimpelsjön Lilldigerlemmen där det var pimpeltävling.
Momma var tappert med i tävlingen.




Elias körde runt och kollade läget i sin fina bob.
Och vad hålen var spännande!
Anders tar sig en välförtjänt lur efter ett hårt tävlingspass...
Janne ger sig dock inte i första taget. Här borras mer hål så isen bara virvlar.
På den här bilden fanns fortfarande en glimma hopp kvar om att kamma hem vinsten och komma hem med storklabben... Hur det gick ska vi kanske inte prata så högt om, men en liten röding lyckades han i alla fall narra.

3 kommentarer:

Onkel sa...

Liten jo ja tackar, nu var det så att jag avstod invägningen med flit, eftersom jag inte ville "ROFFA" åt mig saker av prisbordet som jag redan har! Utan ville lämna denna glädje till någon annan. Nä som sagt jag är inte bitter! Hejja!

Kerstin: sa...

Så härligt det ser ut.Visst är det härligt nu med vårvintern!

Lillevi sa...

Ler var söta ni är och spännande att se er och följa med er i allt ni gör. Kram Lillevi