söndag 25 mars 2012

Fjällresa och Janne 40 år!

Jannes 40-årsdag tillbringade vi på Rödingsjön.
Här sitter Elias, momma o jag startklara i pulkan. Elias gillade verkligen skoterlivet. Han sjöng mest hela vägen. Att det skumpade och yrde runt omkring bekom han inte ett dugg.

Visst gillade Elias att åka pulka, men åka skoter var ännu roligare!
Och naturligtvis skulle han hjälpa Fredda att meka med skotern också.
Utsikt från pulkan på väg från Rödingsjön

Det här var bara början på bildreportaget. Det kommer mera!!

1 kommentar:

Lillevi sa...

Kära Pennan!
Vad roligt att ni ska gifta er och jag är så glad för din skull. Grattis till er påda.
När jag var liten så skojade alltid mamma och pappa att dom skulle gifta sig igen och vet du var jag sa? Nej ni kan inte gifta er igen för ni är giftiga redan oj vad dom skrattade åt mig. Kram Lillevi