söndag 7 juni 2009

Greklandsemester

På inflygning till Preveza flygplats på fastlandet.




Här har vi parkerat bilen utanför Ibis Hotell på Arlanda och passar på att njuta i solen och dricka lite kaffe innan vi åker och checkar in. Lalla beslutar för att nu är det dax ta av långkalsongerna!


Ett litet äppelträd i full blom vid Norrbränningen. Måste fotas!

Tanken med blildbloggen var att lägga upp resebilder för er där hemma så ni ska kunna följa resor med bilder, men så enkelt var det dock inte. Det är inte alltid lätt att hitta en dator där det går att koppla upp bilderna så det blir en viss fördröjning för nu är jag redan hemma. Men här kan ni få se lite bilder i alla fall, sent om cider. För att inte förtamig (det har fotats en hel del) så börjar jag med att lägga upp några bilder åt gången. Resans första bildinlägg blir på själva resan dit. Vi hade en strålande dag till Arlanda där jag tog några bilder vid Norrbränningen där vi stannade och fikade. Sedan tog jag nägra bilder från planet. Bilder från Lefkas kommer senare.
Bilderna kommer som vanligt i oordning men det får vara så. Jag slösar inte tid att rätta till det. Fortsättning följer...

Inga kommentarer: